Top

Levering

Help



Meest gestelde vragen
Betalen en verzenden
Veilig online betalen
Verzendkosten
Levering































 

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? 

De verwachte leveringstermijn word bij elk product afzonderlijk aangegeven. Afhankelijk van het merk, de producent of de aard van het product kan de leveringstermijn verschillend zijn. 


Voor parfumerie geldt voor 17.00u besteld, morgen in huis.


België Nederland Andere landen
4 - 7 werkdagen 8 - 10 werkdagen 10 - 12 werkdagen

Opgelet: weekend en feestdagen worden niet meegerekend onder werkdagen.
 

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn levering aangeboden word?

Nee dit is (nog) niet mogelijk.
 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren? 

Ja, wij leveren uw bestelling op elk gewenst adres. Dit kunt u aangeven tijdens het bestelproces (stap 2). 
 

Wat gebeurd er wanneer ik niet thuis ben?

Als u niet thuis bent op het moment van de levering, dan laat de bezorger van bpost een bericht na in uw brievenbus met de boodschap dat een pakket kan opgehaald worden in het dichtstbijzijnde postkantoor of postpunt.

U kunt vervolgens ofwel het pakket oppikken of een 2e aanbieding vragen. Alle informatie hierover staat op het bericht dat u in uw brievenbus vindt.
 

Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu? 

Gelieve contact met ons op te nemen met vermelding van uw ordernummer.
 

Met welke partner werken jullie samen?

Elke verzending wordt zorgvuldig verzorgt door bpost.